Известие

Collapse
No announcement yet.

Смазване на скоростите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    абе аз да питам като начинаещ какво значи това двоино амбриране,щото и на мен по някога като я ръчкам не влиза 2 ра ама аз до колкото знам това е нормално и + тва 2-ра е най-трудна
    Alfa Romeo 1.8 TS 8v

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от street_fighter
      абе аз да питам като начинаещ какво значи това двоино амбриране,щото и на мен по някога като я ръчкам не влиза 2 ра ама аз до колкото знам това е нормално и + тва 2-ра е най-трудна
      при нормалното каране когато се превключва предавка се натиска съединителя и тогава се превключва предавка, независимо дали по-висока или по-ниска

      при 2-ното амбреиране един път се натиска съединител изключва се предавката и се отпуска съединителя, след което пак се натиска съединителя и се превключва скороста
      този начин на каране е препоръчителен при автомобили с не синхронизирани скоростни кутии, при отпускането на съединителя дефакто се получава изравняване на оборотите на първичният и вторичният вал на скороастната кутия
      все пак колите вече са с синхронизирана дори задна скорост така, че полза от това каране има само при положение, че имаш повреден синхронизатор на някоя предавка
      по опитните шофьори дори не ползват двойно амбреиране, а при превключване на по висока предвка изчакват падането на оборотите на двигателя и тогава превключват, а при превключване на по-ниска предавка съответно подават леко газ на двигателя
      ИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"


      :biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от bass
        За протокола:
        Смених маслото на скоростите/диференциала със синтетично Tutela Synth_нам_си_кво от ТиН (майсторът изхвърли празните кенове преди да преговоря и запомня точно означенията ).

        И тук (както в темата за амортисьорите) разликата е осезателна - сега скоростите се превклюват без никакво усилие. Освен това при местене на лоста се усеща едва ли не всеки допир на една част с друга - все едно досега в кутията е имало някаква много гъста маса.
        А сега като ти позагрее имаш ли виеене ли нещо подобно
        Все пак синтетичното е по-тънко и може да се пообади някой и друг луфт.
        Наблюдавай я да не текне от някъде и да ти остане без масло
        sigpic

        Comment


        • #19
          Засега не се чуват странни звуци, ще видя как е като тръгна за морето след седмица.
          При покупката в ТиН доста време коментирахме с продавача какво масло да взема, той гледа из разни каталози, сверихме модификацията в еПЕР и в крайна сметка реших да е това, което се препоръчва по книжките за моята кола (за MY.95 пише, че трябва да е синтетика). Ще видим какво е влиянието на фактора "поизносен агрегат"

          Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
          Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

          Comment


          • #20
            Брех, продължавам да се изумявам все повече с всеки следващ ден - превключването на скоростите прогресивно се подобрява, просто това е друга, по-добра кола Аз бях приел, че просто скоростите на алфата са си по-дълбоки и не може да се сменят като на лада с едно движение и на полусъединител (btw това ми убеждение беше подкрепено и от опита ми със служебното BMW 735 - и при него смяната е лесна, но осезателно на два паса - изключване, включване).

            Първоначално публикувано от Dodo 155
            Хубаво е всички италянки да се проверяват периодично, че май имат навик да остават сухички в скоростите.
            Тва ще да е бил и моят случай, макар че майсторът не изказа съображения в тази посока...

            Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
            Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

            Comment

            Working...
            X